Onze relaties:

  • Almanapp
  • Van Duijnen
  • B2U
  • PCI Nederland
  • Antenor

CREO introduceert mobiel virtueel winkelconcept

Het mobiel virtueel winkel concept is in Zuid Korea door Tesco geintroduceerd en is in technische zin een combinatie van e-paper for retail, QR-codes en mobielbetalen.

  • Op een A-merk promotie-eiland worden e-paper for retail displays aangebracht die via internet in directe verbinding staan met het backoffice van het A-merk. Het A-merk kan dan ook op ieder moment van de dag de promotie op het display aanpassen.
  • Op de e-paper for retail displays staat bijvoorbeeld de tekst: "vaste klant van A-merk? scan de QR-code en koop met extra voordeel".
  • Op het moment dat de klant de QR-code scant met zijn smartphone, wordt hij direct doorverbonden met de website van het A-merk en krijgt een op hem/haar toegesneden aanbieding.
  • De klant maakt gebruik van de aanbieding door direct mobiel te betalen d.m.v. Mobiel IDEAL, Rabo sms betalen, Paypal, etc.
  • Heeft de klant betaald, dan krijgt hij een barcode naar zijn smart phone gestuurd. Ter bevestiging dat hij betaald heeft.
  • De klant kan het artikel dan direct meenemen vanuit de shop of het thuis bezorgd krijgen.
  • Zie ook: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=svcV0KL1aZ4 en http://www.youtube.com/watch?v=cYDQnr3FZbc